Diverse

CFR acceptă provocarea Jumbo și lansează reclama “În curbă șinele trosnesc”

Acest articol este un pamflet și trebuie tratat ca atare

Vremea hegemoniei reclamei Jombo pare a fi pe sfârșite, după anunțul șefului CFR: “Ne facem o reclamă mai bombă!”. Astfel s-a ajuns la “În curbă șinele trosnesc, În curbă șinele trosnesc, În curbă șinele trosnesc, În curbă șinele trosnesc, În curbă șinele trosnesc, În curbă șinele trosnesc, În curbă șinele trosnesc”.

Repetată de minimum 69 ori, până în momentul în care se va prinde de glumă și ultimul român. Este îndemnul dat de departamentul pentru imagine din cadrul CFR Călători. Cel care îndeamnă la următorul pas, dacă reclama va avea succesul scontat: să fie lansată și versiunea la plural pentru cei cărora le place să gândească suplimentar: “În curbe șinele trosnesc, În curbe șinele trosnesc, În curbe șinele trosnesc, În curbe șinele trosnesc, În curbe șinele trosnesc, În curbe șinele trosnesc, În curbe șinele trosnesc”

Bine gândită, reclama face parte dintr-un proiect strategic de modernizare a infrastructurii și a imaginii CFR, iar prin fondurile europene dobândite vor fi cumpărate suficiente display-uri și boxe pentru ca “În curbă șinele trosnesc” să fie auzită direct din garniturile CFR, la clasa I și clasa a II-a deopotrivă.

Articole relevante

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button